2/9 - KÖRKORT

Morgonen var lite jobbig. Vissa har det svårt att gå upp ibland, det brukar alltid fungera men idag var det inga glada miner. Men men, lite frukost han ätas och de åkte sedan till skolan. Sedan var jag nervös innan jag åkte till min uppkörning. Kom dit typ 30 minuter innan min tid men fick köra direkt. Allt rullade på bra, tog cirka 10 minuter och man körde bara i ett villaområde. Så nu är jag alltså innehavare av ett Texas körkort. Inte inte fått själva kortet än, men det kommer!

GLAD!!!

När jag kom hem tog jag det lungt och åkte sedan och hämtade upp dem från skolan. När vi kom hem satte jag ihop den nya kaninburen och tjejerna gjorde kaos med frigoliten. Verkligen kaos. De låtsades att det var snö... Inte uppskattat. Det var frigolit överallt. Ska slänga den snabbt nästa gång. Men det var deras ansvar att städa det, de var ju dem som ställde till det!

Vad tycker ni om Sophias skor? Sammet och klack. Eftersom att de är lite stora körde hon med strumpor också. En liten fasionista!


När de städat ville jag belöna dem lite så vi bakade muffins. Vaniljmuffins med choklad bitar i. De tyckte att de var roligt, kanske får baka igen? 


Nu ska jag snart sova och imorgon kommer VIVI!! Så snart, helt galet!!
E

Grymt Kex